کد خبر: 1164379
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در هر جایی که دولت دارای کالا(بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بمنظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شدند.

وزیر اقتصاد در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: در هر جایی که دولت دارای کالا(بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی افزود: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالا است.

احسان خاندوزی گفت: باید برای کالاهایی که به لحاظ استاندارد نگهداری و تقویم، ممکن است در معرض آلودگی قرار گیرند اخطار صادر شود، همچنین به مسئولان اطلاع داده شود تا برای ترخیص آنها کمک کنند.

وی ادامه داد: فرق نمی‌کند این کالاها مربوط به کدام شرکت دولتی، سازمان یا وزارتخانه است؛ بنابراین همه باید برای جلوگیری از آلودگی کالا تلاش کنند.

خاندوزی تصریح کرد: محموله‌ای با پول مردم خریداری شده است که ممکن است در فصل تابستان دچار فساد و آلودگی شوند به همین دلیل باید از این امر جلوگیری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار