کد خبر: 1153376
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
نخست وزیر روسیه از بهبود شرایط اقتصادی این کشور پس از اعمال تحریم‌های غرب علیه این کشور خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، تحریم‌های گسترده غرب علیه روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، باعث آسیب جدی به اقتصاد این کشور شده است. با این حال، داده‌های آماری گویای آن است که این کشور در حال عبور از مشکلات و انطباق خود با تحریم‌های وضع شده است.

به گزارش تله تریدر، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اقتصاد کشور علی رغم تحریم‌های سنگین غرب با اطمینان در حال بهبود است.

میشوستین طی سخنرانی خود در مسکو خاطرنشان کرد: ما به توسعه فناوری‌ها و خدمات نرم افزاری خود ادامه خواهیم داد. روسیه امروز یکی از معدود کشور‌هایی است که پلتفرم‌های دیجیتال خود را دارد؛ گرچه ما هنوز در این زمینه جا برای پیشرفت داریم. ما باید اقدامات زیادی به منظور حاکمیت در این عرصه انجام دهیم.

نخست وزیر روسیه در ادامه با متهم کردن غرب برای ممنوع کردن زبان روسی و آثار هنری ایجاد شده در کشور گفت: آن‌ها با این کار به دنبال انکار تاریخ و ارتباطات خود با ما هستند.

این سخنان میشوستین پس از آن مطرح می‌شود که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که خود روس زبان است طی چند روز گذشته قانونی را وضع کرد که براساس آن استفاده از کلمات مرتبط با روسیه و اتحاد جماهیر شوروی در این کشور ممنوع شد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار