کد خبر: 999681
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
فرماندار اهر با تاکید براقدام سریع در تملک و رفع معارضین پروژه بزرگراه اهر - مشگین شهر، از مالکین زمین‌ها و باغ‌هایی که در مسیر این پروژه قرار گرفته اند خواست با تعامل و همکاری لازم به اجرای این پروژه سرعت بخشند.

زاهد محمودی در بازدید از پروژه بزرگراه اهر - مشگین شهر، در عین حال از مجریان این پروژه خواست حق و حقوق قانونی مالکین اراضی واقع در محدوده طرح را در سریع ترین زمان پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه این بزرگراه نقطه اتصال بزرگراهی به استان اردبیل و مناطق مرزی می باشد و از دو طرف در حال اجرا است تاکید کرد: به جهت محدودیت فصل کاری پیمانکار پروژه با جدیت و گسیل ماشین آلات  و تجهیزات لازم به اجرای طرح سرعت بخشد.

وی روند اجرای این طرح را کند ارزیابی کرد و گفت: انتظارداریم به جهت توانمندی شرکت پیمانکار تمامی امکانات لازم را در محل پروژه تجمیع کند تا شاهد پیشرفت بیشتر این پروژه بزرگ ملی باشیم.

فرماندار اهر از مسوولین ادارات خدمات رسان شهرستان خواست، نهایت همکاری را با این شرکت در جابجایی تاسیسات و زیرساختها داشته باشند تا مشکلی در اجرای این  پروژه پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: جاده اهر- مشگین شهر از راه های ارتباطی پرتردد با چشم اندازهای زیبای گردشگری می باشد که متاسفانه به دلیل کم عرض و غیراستاندارد بودن آن همه ساله شمار زیادی از هموطنان مان در تصادفات رانندگی در این مسیر جان خود را از دست می دهند.

وی مسیر اهر به مشگین شهر را محور مهم گردشگری آذربایجان شرقی به استان اردبیل عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اتمام سریع بزرگراه اهر- مشگین شهر، زمینه های توسعه و پیشرفت منطقه فراهم شود.

فاز اول این پروژه به طول ۱۸کیلومتر با اعتبار پیش بینی شده ۸۳۰میلیارد ریال در حال اجراست و تاکنون  عملیات خاکبرداری، خاکریزی، بتن ریزی ابنیه ۵/۶ کیلومتر از این پروژه اجرایی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر