کد خبر: 998758
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
فرمانده سپاه ناحیه مراغه
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به تلاش سازمان‌های خدمات‌رسان و گروه‌های جهادی در شرایط مختلف گفت: خدمات‌رسانی در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا، انسانی‌ترین خدمت برای جامعه است.

سرهنگ سعید رشیدی  در حاشیه دیدار و تجلیل از کارکنان آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه افزود: با شیوع کرونا و با توجه به ضرورت های بهداشتی و نیز رعایت موازین شرعی، اقدامات و خدمات انجام شده در آرامستان ها قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: این خدمات در حالی انجام می شود که خانواده ها برای انجام کفن و دفن اموات و درگذشتگان خود با مشکلات بسیاری از جمله رعایت نکات بهداشتی مواجه هستند.

رشیدی با بیان اینکه وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مردها به صحنه می آیند،  گفت: در روزهای اخیر نیز متاسفانه عده ای با سو استفاده از شرایط موجود، خائنانه با احتکار ماسک و مواد بهداشتی برای سلامت مردم کیسه دوختند و عده ای نیز جانشان را کف دستشان گرفتند و صادقانه به مردم خدمت می کنند.

وی افزود: یکی از گمنام ترین کسانی که در روزهای شیوع کرونا و در شرایط کنونی به مردم خدمت می کنند کسانی هستند که در امر کفن و دفن اموات کرونا تلاش صادقانه ای دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این دیدار گفت: مردم خادمان خود را که در روزهای سخت و طاقت فرسا در کنارشان بوده اند فراموش نخواهند کرد و دعای خیر مردم پشت سر تمامی کسانی است که رنج و سختی را به جان خریدند تا جامعه در آسایش باشند.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود : دشمنان نظام در شرایط کنونی نیز در تلاش هستند که با توسل به شیوه های مختلف به کشور ضربه بزنند و موفقیت های ایران را در مقابله با کرونا وارونه نشان دهند.

وی اضافه کرد: اتحاد و انسجام توام با اخلاص خادمان سلامت از کادر درمانی تا نیروهای مسلح و کسانی چون جهادگران گلشن زهرا (س) بار دیگر دشمن را نا امید خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر