کد خبر: 997649
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
بیمارستان‌های آمریکا با مانع جدیدی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو شده‌اند که بیش از پیش آسیب‌پذیری سیستم بهداشت و درمان ایالات متحده در برابر چنین بحران‌هایی را نشان داده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بیمارستان‌های آمریکا که پیش از این نیز با کمبود شدید تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی مورد نیاز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو بودند، با یک مانع و چالش تازه روبه‌رو هستند و آن کمبود دارو برای دستگاه‌های تنفس مصنوعی است.

بر اساس این گزارش، در حالی که همه توجه‌ها به تأمین دستگاه‌های تنفس مصنوعی معطوف شده است، کمتر کسی به این مانع جدید توجه داشته است که کمبود داروی مورد نیاز این دستگاه‌ها عملاً آن‌ها را برای استفاده با هدف زنده نگه‌داشتن بیماران بلااستفاده خواهد کرد.

هم‌اکنون بیمارستان‌ها به‌خصوص در مناطق به‌شدت آسیب‌دیده از بحران ویروس کرونا مثل نیویورک اعلام می‌کنند که با کمبود شدید داروی مورد نیاز دستگاه تنفس مصنوعی روبه‌رو هستند. کمبود دستگاه تنفس مصنوعی نیز معضل بزرگ دیگر بیمارستان‌های آمریکا است.

آمار‌های مؤسسه ویزینت که بر سر قیمت دارو‌های مورد نیاز بیمارستان‌های آمریکا با شرکت‌های مختلف مذاکره می‌کند، نشان می‌دهد تقاضا برای دارو‌های مورد نیاز دستگاه تنفس مصنوعی در ماه مارس با رشد ۷۵ درصدی روبه‌رو شده است.

اوایل ماه مارس ۱۰۰ درصد سفارش‌ها تحویل داده شده است، ولی تا پایان مارس این رقم به کمتر از ۴۸ درصد رسیده است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
United Kingdom
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
واقعا چه ملت بد بختیه این ملت امریکا.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار