کد خبر: 996205
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
رییس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه سوم فروردین در تماس با استانداران خوزستان، زنجان و فارس، از پیگیری و تامین نیازمندی‌های این مناطق در حوزه‌های بهداشت، درمان و حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا خبر داد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه سوم فروردین در تماس با استانداران خوزستان، زنجان و فارس با ارائه توصیه‌های لازم برای قطع چرخه انتقال و نزولی شدن نمودار ابتلا به کرونا در این استان ها، از پیگیری و تامین نیاز مندی‌های این مناطق در حوزه‌های بهداشت، درمان و حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا خبر داد.

رییس مجلس در این گفتگو‌ها ضمن بررسی شرایط مقابله و افزایش میزان درگیری هر یک از استان‌های خوزستان، زنجان و فارس با کرونا، از هموطنانی که با توجه به خطر شیوع بیماری از سفر صرف‌نظر کرده اند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: کاهش سفرها، از بار شیوع کرونا می‌کاهد، اما هنوز نتیجه مطلوب در برخی استان‌ها حاصل نشده و نیازمند توجه بیشتر و جلب همکاری مردم هستیم.

وی همچنین در گفتگو با استانداران مذکور، توصیه‌هایی برای پشتیبانی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی با استفاده از منابع مالی تخصیص یافته به این استان‌ها ارائه کرد.

لاریجانی همچنین از پیگیری سایر منابع مالی و امکانات مادی مورد نیاز استان‌های مذکور در سطح ملی خبر داد.

ریس قوه مقننه ضمن استماع گزارش اقدامات مسئولان این استان ها، اشاره به افزایش تدابیر لازم جهت کاهش رفت و آمد برای حفظ سلامت مردم را اولویت مدیریت استان‌ها دانست و گفت: لازم است فعالیت کلیه مراکز پذیرش مسافر متوقف شده و با آگاهی بخشیدن به مردم از تردد‌ها و اجتماعات کاسته شود تا چرخه انتقال کرونا قطع گردد.

در آغاز این گفتگو ها، غلامرضا شریعتی، فتح الله حقیقی و عنایت الله رحیمی، استانداران خوزستان، زنجان و فارس گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات دستگاه‌های استان در مقابله با کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار