کد خبر: 995932
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
از عموم شهروندان درخواست می‌شود، یک گروه خانوادگی در شبکه‌های مجازی تلگرام و واتساپ تشکیل دهید و به همه اعضای فامیل ضمن صحبت‌های خود در مورد چگونگی پیشگیری و پرهیز ار رفتارهای پرخطر و رعایت نکات بهداشتی تذکر دهید.

سیدجمال حسینی‌اقدم مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز  اظهار داشت: از لحاظ شیوع و گسترش ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار داریم، دیگر وقت آن نیست که فقط به انتشار اخبار و هشدارها از طریق  خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها پرداخت.

وی افزود: برخی از شهروندان اصلا اهل رسانه نیستند  و هیچ اعتنایی به هشدارهای اعلام شده در رسانه‌ها ندارند، بنابراین اصحاب رسانه و هر کدام از شهروندان  تا جایی که می‌توانند خودشان رسانه خانوادگی تشکیل داده و اطلاعات و هشدارهای مربوط به این ویروس را در میان جمع خانوادگی خود منتقل کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود، یک گروه خانوادگی در شبکه‌های مجازی تلگرام و واتساپ تشکیل دهید و به همه اعضاء فامیل ضمن صحبت‌های خود در مورد چگونگی  پیشگیری و پرهیز از رفتارهای پرخطر و رعایت نکات بهداشتی تذکر دهید.

حسینی تصریح کرد: ما به حدی درگیر این بحران هستیم که تک تک افراد باید به همدیگر تذکر دهند نه اینکه افراد دسته جمعی در مراکز خرید حضور یابند. باید به اعضاء فامیل با زبان خودشان صحبت کنید. به عنوان مثال اگر می‌بینید یکی از اعضاء فامیل دارای روحیه شوخ طبعی است به او تلفن کنید و با زبان خودش با او حرف بزنید و بگویید این موضوع را شوخی نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه  باید با همه اعضاء خانواده و فامیل با زبان خودشان صحبت کرد، ادامه داد: برای اینکه کمکی به کادر پزشکی و پرستاری کرده باشید و بتوانید از ابتلای حتی  یک نفر به این ویروس جلوگیری کنید، کمک بزرگی کرده‌اید.

حسینی با انتقاد از رفتار برخی شهروندان که تاکنون کرونا ویروس را جدی نگرفته‌اند، خاطرنشان ;vn: متاسفانه تعدادی از شهروندان این موضوع را شوخی می‌دانند و به راحتی در مراکز خرید هستند یا اینکه به مسافرت اقدام می‌کنند در حالیکه این موضوع شوخی بردار نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر