کد خبر: 995630
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
استاندار آذربایجان‌شرقی بر عدم تعطیلی مراکز توزیع کالاهای اساسی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسوول باید در تأمین نیازمندی‌های مردم در روزهای پایانی سال و نظارت بر تولید و توزیع این اقلام جدیت داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با قدردانی از تلاش‌های یک‌ساله اعضای این کمیسیون در مدیریت بازار و تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم استان، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود نگرانی‌های اخیر در مورد شیوع ویروس کرونا، مدیریت بازار به شایستگی در استان انجام شد و البته کاستی‌هایی هم وجود داشت.

 وی، تثبیت قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در بازار استان را نشانه مدیریت خوب این حوزه دانست و گفت: آذربایجان‌شرقی در جذب سهمیه‌های مربوط به کالاهای اساسی موفق عمل کرده و بعد از این هم، باید اقدامات لازم در این زمینه با جدیت انجام شود.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم باید درخصوص تأمین کالاهای اساسی اطمینان خاطر یابند، افزود: مراکز توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال باید با تمام توان فعالیت کنند تا مردم در تأمین نیازمندی‌های خود دچار مشکل نشوند.
 
پورمحمدی همچنین از رسانه‌ها خواست تا ضمن ایجاد حساسیت همگانی نسبت به شیوع ویروس کرونا، با انتشار اخبار معتبر و امیدبخش، برای امنیت و آرامش روانی جامعه نیز تلاش کنند.
 
وی درخصوص تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده نیز متذکر شد: کمیته اقتصادی با اتخاذ تدابیر لازم تلاش کند تا این اقلام به شکل کارآمد در شبکه توزیع عرضه شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تامین الکل موردنیاز برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم.
 
حبیب امین‌زاده از تهیه و تولید 10 هزار ماسک بهداشتی و قابل شستشو در استان خبر داد و خاطرنشان ساخت: این اقلام پس از طی فرآیندهای لازم در اختیار معاونت غذا و دارو قرار می‌گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر