کد خبر: 995030
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
حضور فرمانده سپاه عاشورا در بخش کرونا
فرمانده سپاه عاشورا با حضور در بخش‌های مختلف مرکزآموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز از پرستاران، پزشکان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

 سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز به ویژه بخش بیماران کرونایی بازدید و با اهدای گل از  پرستاران و  پزشکان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

سردار عابدین خرم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان حوزه سلامت اظهار داشت: خدماتی  که کادر درمانی و پرستاران  به مردم ارائه می دهند کمتر از نبرد در جبهه ها نبوده و این نیز نبرد با دشمن سلامتی مردم است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: به عنوان سرباز ملت اعلام آمادگی می کنیم تا هرگونه کمک و خدمتی لازم باشد برای مردم انجام دهیم و امیدواریم بر این مشکل نیز پیروز شویم. 

سردار خرم ضمن ابراز خرسندی از مدیریت و کنترل بحران در این مرکز ادامه داد: با توجه به گستردگی و سرعت تسری این ویروس در بین افراد جامعه و نیز ابتلای افراد بیشتر در جامعه تیم مدیریت این مرکز عملکرد بسیار خوبی داشته و در این مدت با اتخاذ تمهیدات لازم توانسته اند از نظر تجهیز و تهیه لوازم مصرفی عالی عمل  کنند.

وی ادامه داد : سپاه عاشورا همواره خود را از مردم ودر کنار مردم دانسته و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می کند.

مسعود فقیه دینوری رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از نحوه کنترل و مدیریت بحران و اقدامات درمانی و پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا ویروس گفت: با وجود تمام مشکلات و سختی ها تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و ارائه خدمات درمانی به هموطنان اندیشیده شده و در حال حاضر با توان حداکثری آماده ارائه خدمات درمانی مناسب هستیم. 

دینوری با تاکید بر لزوم همکاری های بین بخشی در مواقع بحران افزود: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و تمام ارگانها و نهادها مانند سالهای جنگ تحمیلی باید در کنارهم بوده و همکاری های لازم را داشته باشند و اگر روحیه همکاری و جهادی را حفظ کنیم قطعا پیروز این بحران خواهیم بود.

این گزارش می افزاید، در این دیدار سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا ، دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر مسعود فقیه دینوری رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با اهدا گل از زحمات کادر درمانی بخش های اختصاص یافته به افراد مبتلا به ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر