کد خبر: 994418
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان
طبق آخرین آمار منتشر شده از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ترتیب کشور‌های چین، کره جنوبی، ایتالیا و ایران در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: طبق آخرین آمار جهانی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) و تعداد بهبودیافتگان، کشور ایران با تعداد ۶ هزار و ۵۶۶ مبتلا در رده چهارم جهان قرار دارد؛ ایران از لحاظ تعداد بهبودیافتگان با ۲ هزار و ۱۳۴ بهبودیافته در رده دوم جهان قرار دارد.

پایگاه اطلاعاتی "worldometers" در جدیدترین آمار خود نشان داد، کشور‌های چین، کره جنوبی و ایتالیا به ترتیب با تعداد ۸۰ هزار و ۷۳۵ نفر، ۷ هزار و ۳۸۲ نفر و ۷ هزار و ۳۷۵ مبتلا در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

در این میان دو کشور فرانسه و آلمان که در چند روز گذشته تعداد مبتلایان آنان در سطح متوسط قرار داشت، با افزایش قابل توجهی از مبتلایان به ویروس کرونا مواجه هستند؛ کشور فرانسه با تعداد هزار و ۲۰۹ نفر و کشور آلمان با تعداد هزار و ۴۰ نفر در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند.

از لحاظ میزان کشته‌ها نیز کشور ایتالیا در شرایط وخیمی قرار دارد و از این لحاظ بعد از چین در رده دوم قرار دارد؛ با افزایش کشته‌ها در چند روز گذشته در این کشور، تعداد ۳۶۶ به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

کشور آمریکا نیز در قاره خود از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در رده اول قرار دارد؛ در هفته اخیر تعداد مبتلایان این کشور به عدد ۵۵۴ نفر رسیده است، همچنین از لحاظ میزان کشته‌ها نیز با تعداد ۲۲ فوتی در رده پنجم جهان قرار گرفته است.

تاکنون تعداد ۱۱۰ هزار و ۸۷ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۸۳۱ نفر جان خود را از دست دادند و تعداد ۶۲ هزار و ۳۰۱ نفر به طور کامل بهبود یافته‌اند.
 
تاکنون ۱۱۰ هزار و ۸۷ نفر در جهان مبتلا به کرونا شده‌اند
منبع: تسنیم
برچسب ها: کرونا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار