کد خبر: 992833
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مسوولان، ابعاد مختلف تصمیمات خود را در نظر بگیرند
استاندار آذربایجان‌شرقی بر توجه به ابعاد مختلف تصمیمات از سوی مسوولان و کارگزاران بخش‌های مختلف تأکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، بر توجه به ابعاد مختلف تصمیمات از سوی مسوولان و کارگزاران بخش‌های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: تصمیم‌گیری در خصوص مسائل حوزه‌های مختلف باید با در نظر گرفتن تبعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن انجام شود و به‌ویژه درباره مسائلی که با معیشت و کسب‌ و کار مردم در ارتباط است، باید در تصمیم‌گیری‌ها دقت کافی صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در راستای کنترل بیماری کرونا در استان، از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر دستگاه‌های مسوول در این زمینه قدردانی کرد و یادآور شد: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر، سلامت مردم است و نسبت به این مسئله باید دقت، جدیت و آمادگی کامل داشته باشیم؛ در عین حال نباید امنیت روانی جامعه و فعالیت‌های اقتصادی دچار اختلال شود.

پورمحمدی از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خواست تا در خصوص تولید، تأمین و توزیع مواد بهداشتی و ملزومات مقابله با شیوع بیماری کرونا، نظارت کافی بر بخش‌های مختلف و مراکز تولید و توزیع داشته باشند و با متخلفان به شکل جدی برخورد کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین تقویت و تشدید نظارت‌ها بر تأمین و عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: باید جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود تا کالاهای اساسی به دست مصرف‌کننده واقعی و مواد اولیه به دست تولیدکنندگان برسد.

در این جلسه وضعیت تولید، توزیع و ذخیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین روند تأمین و ذخیره‌سازی میوه شب عید بررسی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر