کد خبر: 992307
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل هستند، گفت: نمایندگان پیروز مراسم دیدار مردمی و شکرانه را به هفته‌های دیگر موکول کنند.

علیار راستگو  اظهار کرد: ریاست قرارگاه زیستی آذربایجان‌شرقی، استاندار است که جلسه لازم برای کرونا تشکیل شد و توصیه و تاکیدات زیادی در این جلسه مطرح شد.

وی با بیان اینکه بیش از همه، استاندار آذربایجان‌شرقی توصیه و تاکید بر توجه بر سلامت و امنیت روانی مردم دارد، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بقیه اعضای قرارگاه گزارش‌های لازم را دادند و تصمیمات مناسبی گرفته شد و این اولین جلسه قرارگاه زیستی هم نبود بلکه برای آرامش فکری مردم چندین جلسه برگزار شد ولی رسانه‌ای نکردیم.

معاون سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: طبق تصمیمات مدارس تا پایان هفته تعطیل شده و در رابطه با تعطیلی دانشگاه‌ها هم هیات رییسه نسبت به تعطیلی باید اقدام کنند که توصیه قرارگاه زیستی بر تعطیلی است.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگان پیروز ۱۸ کرسی در دور اول هم خواهشمندیم به خاطر مباحث بهداشتی و پیشگیری شیوع بیماری مراسم جشن و شکرانه خود را به هفته‌های دیگر موکول کنند.

راستگو با تاکید بر اینکه دستور بر این است تا شهرستان‌ها قرارگاه زیستی خود را فعال کنند، توضیح داد: تمامی دستگاه ها از جمله فرودگاه‌ها، حمل و نقل عمومی و مترو اتوبوس‌رانی کار خود را منطبق بر رعایت بهداشت و تذکرات انجام دهند.

وی تصریح کرد: طبق اطلاع‌رسانی به مردم و با توجه به گزارش علوم پزشکی مردم حتما باید آرامش خود را حفظ کنند و توصیه‌های لازم از لحاظ بهداشتی را رعایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر