کد خبر: 991746
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
نماینده مردم ساری در مجلس، گفت:حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدا‌های اصلح باعث افزایش کارآمدی نهاد قانون گذاری می‌شوند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس در روز (جمعه دوم اسفند)، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های ردی در روز جمعه و انتخاب کاندیدا‌های اصلح باعث افزایش کارآمدی نهاد قانونگذاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک می‌کنند افزود: پشتوانه رأی قوی باعث می‌شود تا مجلس کارآمدتر شده و بتوانند با قوت و قدرت بیشتری به حل مشکلات بپردازند.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور، است، گفت: مردم می‌توانند از طریق صندوق‌های رأی و انتخاب کاندید‌های اصلح مطالباتشان را پیگیری کنند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه مباحثی همچون تحریم انتخابات را مطرح می‌کند، بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی ۴۱ سال گذشته از هر فشار و جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده کردند تا مردم را برای عدم حضور در انتخابات ترغیب کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس در همین راستا اضافه کرد: با وجود مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف مردم نشان دادند هوشیار هستند و مسائل کشور را درون خانوادگی می‌دانند و هرگز به صدای بیگانگان گوش نخواهند داد و همچون سنوات گذشته با حضور در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و تجدید نظر در توطئه‌های آن‌ها خواهد شد. از این رو ملت باید به کاندیدای پاک‌دست، کاربلد، باانگیزه، جوان و خستگی‌ناپذیر رأی دهند تا مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار