کد خبر: 991352
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهر آغاز شد.

عباس مصطفوی  در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدها در فازهای ۲ و ۴ این شهر اجرا می شود، افزود: در مرحله اول این طرح ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و واجد شرایط شناخته شدند.

وی سهمیه این شهر از طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۱۷ هزار واحد مسکن اعلام کرد و اظهار داشت: زمین ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکن در این طرح آماده شده و مراحل کسب مجوزهای لازم برای آماده‌سازی زمین مورد نیاز سایر واحدها از کمیسیون ماده ۵ انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که ثبت‌ نام و تکمیل پرونده متقاضیان تایید صلاحیت‌ شده در شهر جدید سهند آغاز شده است، گفت: برای تامین زمین ساخت واحدهای مسکونی این متقاضیان هیچ مشکلی در این شهر جدید وجود ندارد.

مصطفوی ادامه داد: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید سهند در فازهای ۲، ۳، ۴ و ۵ ساخته می شود و عملیات اجرایی ساخت سایر واحدهای این طرح ملی به زودی آغاز می شود.

وی یادآوری کرد: مرحله تکمیل ثبت‌نام در سهند از هفته گذشته آغاز شده است و تاکنون بیش از یک هزار متقاضی به این کارگزاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر