کد خبر: 990803
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
گلایه امام جمعه تبریز از تعطیلی مترو در روز راهپیمایی 22 بهمن تبریز
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:قطار شهری خیلی برای مردم مهم است و حتی در روز راهپیمایی امسال، قطار شهری تعطیل بود و مردم بسیار نامه داده و اعتراض کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با وی اظهار کرد: قطار شهری خیلی برای مردم مهم است و حتی در روز راهپیمایی امسال، قطار شهری تعطیل بود و مردم بسیار نامه دادند ولی شورای تامین تبریز تصمیم گرفته بودند که حتما مترو تعطیل باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بحث قطار شهری به خوبی پیگیر شده است، افزود: همدلی و همبستگی بین مسوولان آذربایجان‌شرقی بسیار دیده می‌شود که این همبستگی تنها در پروژه‌های دولتی اثر خود را ظاهر نمی‌کند بلکه ما در سال جاری و در ۶ ماهه اول ۸۰ درصد رشد در پرداخت زکات داشتیم که در سطح کشور نمونه می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: این رشد نشان می‌دهد که اعتقادات مردم محکم و استوار است.

وی با اشاره بر اینکه در رمضان سال گذشته وجوهات کمک به ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در جشن گلریزان دو و نیم برابر رشد داشت، بیان داشت: کمک مردم در گلریزان‌ها حاکی از آن است که مردم خود پای کار هستند.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: مردم تبریز در قضایای اخیر هم ثابت کردند همواره پای انقلاب هستند و نمونه آن هم این است که تنها چند ساعت پس از شهادت سردار سلیمانی، همه به خیابان‌ها آمده و عزاداری کردند.

وی اضافه کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن چنان با بارش سنگین برف و شرایط  یخبندان روبه رو بودیم که شرایط سخت بود ولی مردم آمدند.

آل‌هاشم با تشکر از مدیریت ارشد استان به‌دلیل دوراندیشی و هوشیاری جهت تصمیم عاقلانه در بحران‌ها اضافه کرد: قطار میانه به بستان‌آباد که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد، متاسفانه از تبریز به تهران دایر نیست و بلیط‌ مشهد به فروش می‌رسد، از این‌رو درخواست می‌کنیم قطاری اختصاص داده شود تا بلیط آن از بستان‌آباد به تهران باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر