کد خبر: 990393
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی در پیامی از حماسه حضور مردم بصیر و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

 

تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، روحیه مقاومت و آزادگی را بیش از پیش در میان ملت با بصیرت ایران زنده کرده است.

 

و این صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پاسخی انقلابی و خیزشی مردمی علیه همه توطئه های اقتصادی و فرهنگی استکبار و همچنین طرح احمقانه و از پیش شکست خورده معامله قرن است که یقینا ًمنجر به اضمحلالِ هرچه زودتر صهیونیست بین الملل خواهد شد.

 

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های ملت قهرمان آذربایجان است و این حضور گسترده و وصف ناپذیر تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملا خواهد ساخت.

 

اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوییم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را می نماییم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

 

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر