کد خبر: 990175
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
رئیس هیئت شرعی حزب‌الله در مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بعلبک لبنان اعلام کرد که توطئه معامله قرن یک سراب است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: سفارت ایران و حزب‌الله لبنان جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در مسجد منطقه «بعلبک» با حضور «عباس خامه یار» رایزن فرهنگی ایران در لبنان و «شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله و فعالان سیاسی و حزبی و مذهبی برگزار کردند.

در همین راستا عباس خامه یار نقش حزب‌الله در سازماندهی این مراسم را ستود و اضافه کرد که امروز ایران قدرتمند‌تر از هرزمانی است و پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بر آغاز یک مرحله تکاملی بر مبنای ثبات تاکید می‌کنیم و می‌گوییم که با تمام قدرت در این راه ثابت‌قدم هستیم. آمریکا از لحظه اول پیروزی انقلاب اسلامی٬ دشمن ایران بود و یک روز هم از این دشمنی دریغ نکرد؛ اما چیزی که نصیب آن شد شکست و ناامیدی است.

خامه یار در پایان سخنان خود تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تا زمان آزادی فلسطین از شر اشغالگران و برپایی دولت این کشور به پایتختی قدس شریف در کنار ملت فلسطین و مقاومت می‌ایستد.

در همین چارچوب «شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌االله بر ادامه مسیر مقاومت با این عنوان که امروز تهران آزاد است و فردا فلسطین آزاد خواهد شد تاکید کرد.

وی افزود این روند به شکلی قدرتمندتر و قاطع‌تر از گذشته توسط «سردار اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه خواهد داشت. معامله قرن هرگز اجرا نخواهد شد و سرابی بیش نیست که محور مقاومت و فلسطین قاطعانه آن را رد می‌کنند.

شیخ یزبک خاطرنشان کرد که روشی که می‌تواند فلسطین را به صاحبان اصلی آن بازگرداند٬ وحدت این ملت و پیروی از روش مقاومت است. پروژه مقاومت٬ وحدت و پیروزی و اخراج آمریکا از منطقه است. همه پروژه‌های شیطانی نابود شده و در غبار تاریخ گم می‌شوند٬ سند توطئه قرن در اردن به زباله‌دان تاریخ انداخته شد؛ همانطور که همه پروژه‌های شیطانی این سرنوشت را خواهند داشت.

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله٬ خون شهدای فلسطینی که در روز‌های گذشته بر خاک این کشور ریخت را مبارک دانسته و بر راه مقاومت فلسطین و وحدت مقاومت که این کشور را به طور کامل به اهالی آن بازخواهد گرداند تاکید کرد.

وی تاکید کرد که به دستاورد‌های پروژه مقاومت و پیروزی‌های حاصل‌شده از یمن تا سوریه که بخش‌های زیادی از خاک این کشور از لوث وجود تروریسم پاکسازی می‌شود و نیز تلاش عراق برای وحدت کشور خود و نقش آن در اخراج بیگانگان اشغالگر از این کشور امید داریم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار