کد خبر: 989046
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
در بررسی دستور سوم و چهارم جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز عامل بلاتکلیفی سازمان‌های شهرداری بخشنامه‌های متعدد وزارت کشور معرفی شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز و بررسی دستور سوم و چهارم مبنی بر معرفی یک نفر از اعضا شورای اسلامی برای عضویت در شورای سازمان حمل و نقل ترافیک و سازمان حمل و نقل بار با اشاره به بلاتکلیفی برخی از سازمان‌های شهرداری گفت: باید هرچه‌ سریع تر  با هماهنگی وزارت کشور  وضعیت سازمان‌های وابسته‌ به شهرداری را تا پایان سال تعیین و تکلیف کنیم.

شهرام دبیری ادامه داد: اگر چارت‌ سازمانی‌ شهرداری درست تدوین نشود و تکلیف‌ سازمان‌ها مشخص نشود امکان اینکه در بودجه‌ سال آینده نیز با مشکل مواجه شویم وجود دارد.

وی از شهرداری خواست پیشنهادات خود را در زمینه تدوین چارت سازمانی ارائه کند.

فریدون بابایی اقدم همچنین گفت:  تیمی از طرف شورای شهر برای بررسی آخرین  بخشنامه‌های ارسالی وزارت کشور در خصوص ادغام و تفکیک سازمان‌های شهرداری تشکیل شود و تا هرچه‌ سریعتر تکلیف سازمان‌ها مشخص شود.

فرج‌‌ محمد قلی‌زاده اضافه کرد: اساسنامه‌های سازمان‌های وابسته را باید تصویب می‌کردیم و بعدا با هماهنگی وزارت کشور معایب را برطرف می‌کردیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: ۱۸ سازمان وابسته به شهرداری هم‌اکنون بلاتکلیف باقی مانده است که باعث می شود مدیران فعلی در آینده دچار مشکل شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر