کد خبر: 988562
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
یک رسانه روسی نوشت دولت آمریکا هراس دارد که افشای آمار دقیق مصدومان حمله ایران به عین الاسد، انتخاب مجدد ترامپ را به خطر اندازد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت، دولت دونالد ترامپ به دلیل حمله هشتم ژانویه ایران به عین الاسد وحشت زده شده چرا که امسال، سال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و چیزی که دولت ترامپ را بیش از بیش نگران می‌کند پخش تصاویر تلویزیونی از ورود تابوت نیرو‌های آمریکایی به کشور است.

در این گزارش آمده است که این حمله ایران می‌تواند به تلاش‌های ترامپ برای انتخاب مجددش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آسیب بزند.

این رسانه روسی افزود، یکی از بزرگترین دروغ‌های آمریکا این است که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور هر دو مدعی شدند، سردار «قاسم سلیمانی"» در حال برنامه ریزی برای "حملاتی قریب الوقوع به منافع یا افراد آمریکایی بود، این در حالی است که حتی مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اذعان کرد هیچ سند و مدرکی دال بر وجود چنین تهدیداتی مشاهده نمی‌شود.

رسانه‌های آمریکایی به تدریج در حال درز دادن اطلاعات مربوط به تلفات حمله موشکی به عین‌الاسد هستند و این احتمال وجود دارد که روند مزبور ادامه یابد.

با این حال، تاکنون به اذعان وزارت دفاع آمریکا، مصدومان عین الاسد به ۵۰ نظامی افزایش یافته و این با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار