کد خبر: 987717
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
فرمانده سپاه عاشورا
فرمانده سپاه عاشورا اعلام کرد: این مجموعه از تولیدات فاخر و انقلابی فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند.

سردار عابدین خرم  در اختتامیه رویداد تولید تخصصی فضای مجازی که به همت مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن در این بخش به وجود آید.

وی اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جامعه دانست و یکی از ابعاد مهم فضای مجازی را تولیدات تخصصی برشمرد.

سردار خرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی از معرفت غنی برخوردار است، اظهار داشت: با وجود این مساله، اما در حوزه تخصصی ضعف‌های جدی وجود دارد و لذا این رویدادها برای کاهش ضعف‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه تخصصی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه رویداد فوق بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، یادآوری کرد: بدون تردید تحولات عمق در این حوزه می تواند مسیر انقلاب برای نسل جدید و نوجوان را بیان و از آلوده شدن فضای عمومی جامعه با محصولات بیگانگان جلوگیری می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر