کد خبر: 987174
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
محموله بزرگ امدادی و غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از فرودگاه امام خمینی جهت توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به چابهار ارسال شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین ارسال محموله هوایی مواد غذایی و امدادی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت:این محموله ۶۶ تنی شامل ۲۰ تن غذا‌های کنسروی، ۲۰ تن برنج، روغن، آب معدنی، دارو و پتو است.

وی افزود: پیش از این نیز چند محموله که در قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام واقع در استان سیستان و بلوچستان دپو شده بود، در ۹ نقطه سیل زده توزیع شد و این محموله نیز به محض ارسال به دست نیرو‌های جهادی بنیاد احسان بین مردم توزیع خواهد شد.

مخبر خاطرنشان کرد: از اولین لحظات وقوع سیل در کنار مردم بودیم و تا برگشت وضعیت زندگی مردم منطقه به وضعیت عادی با توزیع اقلام مورد نیاز و اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی و کمک به تخلیه خانه‌ها از سیلاب از سوی نیرو‌های جهادی درکنارشان خواهیم ماند و در صورت اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان محموله‌های مورد نیاز بعدی را هم ارسال خواهیم کرد.

وی بیان داشت: درخصوص نیاز‌های بعد از سیل هم برنامه‌ریزی کافی کرده‌ایم و اهدای لوازم خانگی و دام سبک و ایجاد شغل برای مردم آسیب‌دیده جزو برنامه‌های ماست.

مخبر یادآور شد: مجموع اعتباری که تا الان برای این استان در نظر گرفته‌ایم ۳۰ میلیارد تومان اقلام بلاعوض است و ۱۲۰ میلیارد تومان هم برای ایجاد ۳ هزار طرح اشتغالزایی کوچک و متوسط در این استان تخصیص داده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: توزیع لوازم خانگی و دام سبک بین مردم از طریق لیست ارائه شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار