کد خبر: 986825
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایستادگی را راه عبور از فراز دشمن دانست و گفت: مسیر مقاومت را به صورت کامل باید طی کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه نماز جمعه تهران گفت: اول از همه به قلب‌های مطمئن و مستحکم نیازمندیم؛ دل‌های مردم ایران باید آرام، مستحکم و امیدوار باشد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن را خیلی به عقب بردیم، اظهار داشت: کشور به یک مرحله از سرافرازی، سربلندی و ثبات رسیده و اکنون به اتحاد نیاز داریم. به اینکه قلب‌های‌مان به هم پیوند خورده و دست های‌مان در دست هم باشد نیاز داریم و به سمت آینده حرکت کنیم. وی با بیان اینکه در گذشته نباید متوقف شویم و به امید خدا مسیر مقاومت را به صورت کامل طی کنیم، تصریح کرد: به تجربه‌های بسیار نزدیک و قوی دریافتیم که راه عبور از فراز دشمن ایستادگی است، اما ایستادگی که در حال حرکت است نه در سکون. سلامی تأکید کرد: باید رو به جلو حرکت کنیم و ایران را بسازیم و کشور را پیشرفته کنیم و نماد یک کشور درخشان در عالم باشیم. فرمانده کل سپاه گفت: پیشرفت ایران آرزوی ما است و آن را تعقیب می‌کنیم و مطمئنم جزو اهدافی است که به زودی به آن دست پیدا می‌کنیم.

کشور نیرو‌های کارآمد بی‌شماری دارد
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه نماز جمعه تهران گفت: نیرو‌های کارآمد بسیار زیادی که همه کار‌ها دست آن‌ها است در کشور داریم، به هیچ وجه شکافی ایجاد نمی‌شود و کار‌ها از دور نمی‌افتد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده گفت: فقدان حاج قاسم سلیمانی برای همه خیلی سخت است، اما افرادی که از گذشته پای کار بودند با انگیزه بیشتری وارد میدان می‌شوند. فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: نیرو‌های مسلح چه نیروی هوایی، زمینی و قدس، یک نماد و پیشانی دارند که ممکن است سردار سلیمانی یا سلامی و حاجی‌زاده باشند، اما واقعاً نیرو‌های کارآمد که همه کار‌ها دست آن‌ها است، در کشور بی‌شمار هستند. وی بیان کرد: اکنون مانند اوایل جنگ تحمیلی نیست، نیرو‌های کارآمد بسیار زیادی در کشور داریم و با نبود حاج قاسم و شهید مقدم و حاجی‌زاده و امثال آنها، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و این مسیر نورانی ادامه پیدا می‌کند. حاجی‌زاده تصریح کرد: مردم امید خود را از دست ندهند و نگران نباشند، فقدان حاج قاسم برای همه ما سخت است، ولی به هیچ وجه احساس نکنند که شکافی ایجاد می‌شود و کار‌ها از دور می‌افتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار