کد خبر: 986742
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه باید پیام رسان خون شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه بین‌الملل باشیم خواستار مبارزه با دشمن با استفاده از تفکر جهادی شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: رضا تقی پور وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (پنج‌شنبه ۲۶ دی) در همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی، گفت: قاسم سلیمانی علاوه بر این که یک نابغه نظامی بود یک سردار به معنای واقعی و از بزرگان تاریخ سرداران ایران اسلامی و جهان هم بود ضمن اینکه او یک مجاهد فی سبیل الله به تمام معنا بود.

وی افزود: ما در عصر فضای مجازی از انسان‌هایی که واقعاً فرهیخته و فرزانه و از این دنیا بریده‌اند و اسوه و نمونه و الگوی همه انسان‌ها هستند بسیار نادر و کم داریم.

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ما باید پیام رسان خون شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و همانند رسالتی که حضرت زینب سلام الله علی‌ها بعد از قیام کربلا که کارشان کمتر از آن نبود، داشت و باید تلاش کنیم ارزش کار این سردار شهید را دوصدچندان کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در عصر انفجار اطلاعات و فضای سایبر هستیم که به قول غربی‌ها عصر جریان آزاد اطلاعات هستیم گفت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی شیطان بزرگ و سرکردگان آن مطالب حمایتی از این شهید بزرگ را حذف کرد.

وی ادامه داد: غربی‌ها که پرچمدار جریان آزادی اطلاعات هستند تمام پیام‌های ملت بزرگ ایران با موضوع حاج قاسم سلیمانی را در توییتر و اینستاگرام حذف کردند؛ نمی‌دانم سانسور شاخ یا دم دارد؟ کلمه سانسور را ما چگونه باید معنی کنیم.

وی گفت: تروریسم دولتی به صورت علنی یک مقام مسئول کشوری را در خاک یک کشور دیگر ترور می‌کند؛ چنین چیزی در تاریخ بی‌سابقه است؛ همه حقوقدانان این حرکت را محکوم کردند لذا نتیجه می‌گیریم که کفگیر آن‌ها به ته دیگ خورده است و هر چه که داشته‌اند اعم از دستکش مخملی را کنار گذاشته‌اند و مشت آهنی را عریان به تمام دنیا عرضه می‌کنند.

تقی پور تصریح کرد: باید این پیام را به زبانی که آن‌ها می‌فهمند را به گوش دنیا برسانیم ضمن اینکه باید بتوانیم با تفکر جهادی و به صورت شبانه روزی با دشمن مبارزه کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار