کد خبر: 986296
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
جانشین فرمانده سپاه عاشورا
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایمان و توکل به خدا رمز پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه در مقابل استکبار است.

سردار اصغر عباسقلی زاده  در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با بیان اینکه جبهه مقاومت از دفاع مقدس الگو گرفته، افزود: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان با کم ترین تجهیزات و با توسل به خدا و اهل بیت (ع) توانستند در مقابل ابر قدرت های مجهز به آخرین جنگ افزارها ایستادگی کرده و پیروز شوند.

وی با اشاره به قدرت اتحاد مردم گفت: تمام فتنه و توطئه هایی که دشمنان از اول انقلاب طراحی کرده اند در سایه اتحاد و همدلی مردم وفادار به نظام خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بزرگترین فتنه آمریکا اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی و ایجاد داعش بود و هدف از این گروهک از بین بردن شعائر اسلامی و برادر کشی و نابودی شیعه بود.

عباسقلی زاده، سردار سلیمانی را نجات بخش مردم مستضعف منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: این سردار شهید اسلام با اطاعت از ولی فقیه مبنی بر از بین بردن داعش و جلوگیری از سقوط حکومت سوریه در میدان حاضر شد و با مدیریت و شجاعت و ایثار ریشه داعش را خشکاند.

وی مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در طول تاریخ بی نظیر عنوان کرد و گفت: سردار جانش را برای مستضعفین فدا و از آبروی اهل بیت دفاع کرد و خداوند اینگونه او را شهید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر