کد خبر: 985017
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
همرزم شهید قاسم سلیمانی:
همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار بیشتر از زمانی که این سردار رشید اسلام در حیات بود برای آمریکائی‌ها خطرناک است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: اصغر رجایی شامگاه یکشنبه در تجمع بزرگ مردم کاشان در خونخواهی از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در میدان جهاد کاشان برگزار شد با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت عروج ملکوتی این مجاهد و سرباز وطن اظهار داشت: امروز کل جهان اسلام و آزادیخوهان جهان داغدار غم از دست دادن حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با اشاره به سابقه مجاهدت‌ها و دلاوری‌های شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در میدان نبرد با شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق ابراز داشت: مهمترین خصلت حاج قاسم که دل‌های زیادی را جذب خود کرد اخلاص، ایمان و تقوای او بود.

همرزم شهید حاج قاسم سوریه در جبهه مقاومت سوریه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعشیان زمان تمام رزمندگان جبهه مقاومت را به یک چشم نگاه می‌کرد، تصریح کرد: همه جهان در این چند روز دیدند که شهید سلیمانی محبوب قلوب مردم ایران و عراق و همچنین دیگر انسان‌های آزادیخواه در سرتاسر جهان است.

وی از حضور همیشگی شهید سلیمانی در تمام صحنه‌های انقلاب و مبارزه با کفر و استکبار در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت سوریه نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور میدانی شهید قاسم سلیمانی باعث شده که که داعشیان حیوان صفت در انجام نقشه‌های خود ناکام بمانند.

آمریکا با تشکیل داعش در منطقه قصد انتقام از شیعیان را داشت

رجایی با بیان اینکه خلق داعش در منطقه به وسیله آمریکا و استکبار جهانی برای از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود، اذعان داشت: آمریکا با تشکیل داعش به دنبال انتقام از شیعیان بود که با دلاورمردی‌های رزمندگان جبهه مقاومت و به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی در اجرای این دسیسه ناکام ماند.

شهید سلیمانی با نابود کردن داعش امنیت را به دنیا هدیه داد

وی با اشاره به حضور تروریست‌هایی از حدود ۸۰ کشور دنیا در سوریه و عراق تحت عنوان گروهک تروریستی داعش بیان داشت: جنایت‌های تروریست‌های داعش در سوریه و عراق بر هیچ فرد و گروهی در دنیا پوشیده نیست و این شهید قاسم سلیمانی بود که با نابودکردن این گروه تروریستی امنیت را به دنیا هدیه داد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مردم عراق و سوریه امنیت کنونی خود را مدیون شهید قاسم سلیمانی و مدافعان حرم هستند، افزود: در مواردی شاهد بودیم که رزمندگان بسیج مردمی عراق بعد از مبارزه با داعش در عراق زمان مرخصی خود را نیز در سوریه می‌گذراندند تا در جبهه سوریه در مبارزه با داعش به مردم این کشور خدمت کنند.

حصر اربیل عراق با فرماندهی شهید قاسم سلیمانی شکسته شد

وی با اشاره به اینکه در برهه‌ای از زمان اربیل عراق توسط داعش به محاصره درآمده بود، تاکید کرد: روسای کردستان در آن زمان از آمریکا، اروپا، ترکیه و عربستان تقاضای کمک کردند، ولی هیچکدام به درخواست روسای کردستان جواب مثبت ندادند، ولی با درخواست آن‌ها از ایران و حضور سردار شهید قاسم سلیمانی حصر اربیل با فرماندهی سردار سلیمانی شکسته شد.

رجایی از رعب و وحشت دشمنان ایران و اسلام با شنیدن اسم قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: آمریکا و استکبار و مزدوران صهیونیستی منطقه‌ای آن‌ها از ۱۰ سال پیش به دنبال شهادت سردار سلیمانی بودند.

وی با بیان اینکه آمریکا مطمئن باشد که شهادت سردار سلیمانی بیش از حیات او برای آمریکا خطرناک است، ابراز داشت: علاقمندان و دوستداران قاسم سلیمانی با ادامه دهنده راه، تفکر و منش قاسم سلیمانی هر کدام خود یک قاسم سلیمانی هستند که آمریکا باید از آنان بهراسد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همه زندگی اش را برای اسلام داد، تصریح کرد: آنچه که حاج قاسم را به اینجا رساند اخلاص او بود که جان و مال وجودش را در راه اسلام گذاشت.

شهید سلیمانی متعلق به تمامی جهان اسلام بود

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با تاسیس جبهه مقاومت در منطقه باعث نابودی داعش و ایجاد ترس در دشمنان صهیونیستی شد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی متعلق به ایران و حتی مردم منطقه نبود بلکه او متعلق به تمامی جهان اسلام بود.

سردار سلیمانی مطیع محض، ولی فقیه بود

رجایی اطاعت سردار سلیمانی از، ولی فقیه را نمونه‌ای از ولایت پذیری محض او دانست و اذعان داشت: شهید سلیمانی با اعتقاد و باور قلبی و عملی به، ولی فقیه نشان داد که یک سرباز برای دفاع از وطن و، ولی فقیه زمان است.

وی با اشاره به مطالبه عمومی مردم ایران و منطقه برای انتقامی سخت از بانیان این جنایت تروریستی افزود: انتقام از عاملان این جنایت حق مسلم ایران و جبهه مقاومت است و مطمئناً در زمان و موقعیت مناسب این اقدام را انجام می‌دهد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن حاجی علی
|
United States
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
سلام.تشیع با شکوه پیکر سردار سلیمانی به نظر من در معنی همان انتقام سخت است و دستور نتانیاهو به دولتش در سکوت کردن و عدم اظهار نظر برای این شهید از ترس به معنای همان انتقام سخت است مخالفت مردم و مقامات امریکا ازاین ترور همان انتقام سخت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار