کد خبر: 984384
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
هیچ مدیر دولتی حتی اظهار نظر در مورد کاندیداها را ندارد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جوانان، نباید منتظر پشت میز نشینی باشند و به فکر اشتغال مولد و خصوصی باشند.

علیار راستگو   در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با قدردانی از برگزاری به موقع جلسات این ستاد گفت: این جلسه از اهمیت بسزایی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های استانی برخوردار است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: جوانان، مخاطب اصلی این بیانیه هستند و در این راستا تمامی مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

راستگو بر ضرورت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان در کنار مهارت افزایی آنان تاکید کرد و ادامه داد: جوانان نباید منتظر پشت میز نشینی نباشند و با افزایش مهارت‌های خود، به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و مولد باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ورود جدی دانشگاه‌ها به حوزه ساماندهی امور جوانان شد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال غیر دولتی برای جوانان به کار گیریم.

راستگو همچنین خواستار تلاش همه جانبه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی شد و گفت: هیچ مدیر دولتی حق ورود و حتی اظهار نظر در مورد کاندیداها و جناح‌های مختلف سیاسی برای تبلیغات انتخابات ندارد و باید انتخاباتی سالم، امن و بی‌طرفانه برگزار کنیم.

در این جلسه مدیرکل ورزش جوانان و تعدادی از مدیران بانک‌های استان به تبیین گزارش عملکرد خود در حوزه ساماندهی امور جوانان پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر