کد خبر: 983831
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال اخیر انتخاب مسئولان توسط مردم بوده است.

سردار عابدین خرم  در آیین گرامیداشت ۹ دی و یادواره شهید آیت الله غفاری در آذرشهر، افزود: اما هر جا مسوولان را درست انتخاب نکرده‌ایم، ضربه خورده‌ایم و امروز نیز بعضا" با انتخاب برخی افراد غرب گرا که می‌گویند باید برویم با کدخدا ببندیم تا پیشرفت کنیم، موجب پسرفت کشور شده‌ایم.

وی اظهار داشت: همان گونه که امام راحل فرمودند هر جا دشمن از شما تعریف کرد بدانید راهتان اشتباه است، در خطبه‌های تاریخی قبل از ۹ دی نیز  رهبر انقلاب به فتنه‌گران گفتند، ببینید و بدانید چه کسانی شما را تعریف و حمایت می‌کنند. 

خرم ۹ دی را آبی بر آتش فتنه و ماندگار در تاریخ انقلاب دانست و ادامه داد: خدای ناکرده اگر روزی به دشمن دل ببندیم و تصور کنیم که دشمن اقتصاد ما را درست خواهد کرد، آن روز، روز سیاهی و ننگ ماست، چون دشمن پس از ناامیدی از جنگ فیزیکی، مشغول جنگ نرم و جنگ اقتصادی علیه مردم ایران است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مسئول خوب در نظام اسلامی، گفت: مسئول جمهوری اسلامی باید خادم ملت باشد و امروز اگر ما بخواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود راه چاره‌اش وابستگی به غرب و آمریکای جنایتکار نیست، بلکه راهکار اصلی مدیریت جهادی و انقلابی جهت چرخاندن چرخ تولید کشور است.

خرم از برخی شایعات و کوتاه فکری‌های به اصطلاح روشنفکران انتقاد و اضافه کرد: بعضی فکر می‌کنند ما می‌خواهیم با دنیا قطع ارتباط کنیم، نه این طور نیست، اما ما نمی‌توانیم با آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این حکمت خداوند متعال است که اگر ملتی در راه دین و خدا استقامت کند سرانجام به پیروزی و رستگاری می‌رسد، یادآوری کرد: راه استقامت ایران اسلامی، وحدت، همدلی و پشتیبانی از یکدیگر است.

وی افزود: ملت ایران در راه آرمان‌های خود هزاران شهید داده است، پس هیچ گاه از امام خویش جدا نخواهد شد و از آرمان‌هایش عقب نخواهد نشست و به فضل الهی طبق منویات رهبر انقلاب در سال‌های آتی ملت ایران به پیروزی‌های بزرگی خواهد رسید.

فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله غفاری، گفت: مردان بزرگی همچون شهیدان آیت‌الله غفاری و آیت‌الله مدنی خورشید درخشانی برای روشن کردن مسیر انقلاب اسلامی بودند.

خرم اظهار داشت: افرادی همچون شهید غفاری در دل انسان‌های مؤمن جای دارند و گرامیداشت این چنین بزرگوارانی موجب عزت امت اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر