کد خبر: 982597
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
امام جمعه هشترود
امام جمعه هشترود گفت: متاسفانه الآن خانواده‌ها و جوانان از وجود فقر عاطفی رنج می‌برند که این می‌تواند مشکل بزرگی برای جامعه شود.
حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود بر پایبندی کاندیدا‌ها به قانون و رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: کاندیدا‌ها باید اخلاق فردی را نیز در انتخابات رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا و حداکثری مردم در انتخابات باعث ارتقاء اقتدار ایران اسلامی می‌شود، گفت: دشمنان ایران اسلامی چشم به مسائل سیاسی کشور ما دوخته‌اند و مردم باید این چشم‌های بد سرشت را کور کنند.

رحیمی گفت: کاندیدا‌ها نباید به هم به دید رقیب نگاه کنند بلکه به عنوان رفیق و شفیق نگاه داشته باشند، زیرا الآن رقیب اصلی ما دشمنان و استکبار و بدخواهان نظام است. ِ

وی در ادامه گفت: باید گره‌های کور شهرستان باز شود و مردم هم باید مسئولان را همراهی و همکاری کنند.

خطیب جمعه هشترود اظهار داشت: متاسفانه جاده دامناب - هشترود به قتلگاه تبدیل شده و باعث رعب و وحشت رانندگان و مسافران عبوری از این جاده می‌شود که باید هرچه زودتر تعریض و درست شود. ِ

امام جمعه هشترود گفت: برخی مسایل عمرانی هم بخاطر وجود معارض و همکاری نکردن مردم حل نمی‌شود که باید مردم هم دست همکاری به ادارات برای احرای طرح‌ها را بدهند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه بر برپایی نماز جماعات در مساجد تاکید کرد.

وی گفت: متاسفانه الآن خانواده‌ها و جوانان از وجود فقر عاطفی رنج می‌برند که این می‌تواند مشکل بزرگی برای جامعه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر