کد خبر: 982596
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
امام جمعه بناب
امام جمعه بناب گفت: برخی مسوولان با آسانسور خصوصی در محل کار خود حاضر شده و از دیدار رو در رو با مردم اجتناب می‌کنند، مردم از مصوبات و تصمیمات جلسات آن‌ها بی‌خبرند.
حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اظهار کرد: آمریکا زمانی نمی‌تواند، هیچ غلطی بکند که در داخل برای دشمن پایگاه درست نکنیم و با برخی عملکرد‌های دشمن‌پسند در راستای منویات دشمنان قدم برنداریم، از این رو هر ملتی رمز اصلی را از دست بدهد، شیاطین بر آن‌ها مسلط خواهند شد.

وی اذعان کرد: ۴۱ سال است، طبق قانون اساسی مردم در تمام اداره امور کشور مستقیم و غیرمستقیم دخالت و نقش دارند و امروز در نتیجه رأی ملت است که مجلس شورای اسلامی، دولت، مجلس خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی تشکیل می‌شود و دست بیگانه‌ای در کار نیست.

باقری‌بنابی افزود: برخی دولتمردان اگر در اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل روبه رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه قویاً به عملکرد دولتمردان نقد داریم، خطاب به مسوولان گفت: برخی مدیران باید قبول کنند که از مردم فاصله گرفته‌اند و حال و حوصله دیدار با مردم را ندارند و از مشکلات مردم باخبر نیستند.

خطیب جمعه بناب اذعان کرد: برخی مسوولان با آسانسور خصوصی در محل کار خود حاضر شده و از دیدار رو در رو با مردم اجتناب می‌کنند و مردم از مصوبات و تصمیمات جلسات آن‌ها بی‌خبرند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: نمی‌شود، کشور را با مصاحبه و شعار اداره کرد بلکه در عمل و در راستای حل مشکلات مردم باید گام بردارند و از مسوولان انتظار داریم با رونق تولید مسیر بزرگواری را بر روی این ملت بگشایند و زیرساخت‌ها را تقویت کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کرد: فرمان رهبری زمانی عملیاتی خواهد شد که مدیریت کشور جهادی عمل کند، مسوولان برای رو در رو شدن با مردم ابایی نداشته باشند همچنین از ساخت و ساز‌های تشریفاتی، تجملاتی و نیز دریافت حقوق‌های نجومی به دور باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر