کد خبر: 982118
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: ناآرامی‌های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی-عربستانی با چراغ سبز نفوذی‌های داخلی بوده که با راه‌اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشه راه رسیدن به مجموعه‌ای مطلوب است، اظهار کرد: سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است.

 وی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، بیان داشت: قطعاً بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسوولان ناجا رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.

ادیانی افزود: روحانیان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به‌عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و وظیفه آنها تحقق دستورات و فرامین معظم‌ له در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوادث اخیر در کشور، متذکر شد: ناآرامی‌های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی-عربستانی با چراغ سبز نفوذی‌های داخلی بوده که با راه‌اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند که با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه فرمانده معظم کل قوا و مردم بصیر در کمتر از 72 ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی با اشاره به آیات 111 و 112 سوره توبه، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند، چراکه در خدمت به مردم و تأمین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود زیرا برابر پیش‌بینی‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب این توطئه طراحی شده بود اما اجرای سهمیه‌بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

عالی‌ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی کارکنان ناجا، خاطرنشان ساخت: با نگاهی تحلیلی به فتنه‌های اخیر در سال‌های 78 - 77 و نیز سال‌های 96 و 98 مشخص می‌شود که فتنه‌ها هر 10 سال تکرار نمی‌شوند بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، عنوان کرد: در انتخابات مجلس دو راهبرد اصلی در ناجا داریم،  حضور حداکثری و پرشور خانواده ناجا در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و نیز تأمین امنیت انتخابات که امیدواریم در این راه موفق باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین اسلام غلامی در زمان تصدی ریاست عقیدتی سیاسی استان آذربایجان‌شرقی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محبی را به‌عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی استان منصوب و معرفی کرد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عبدی فرمانده انتظامی استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن سینما سرباز تبریز برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر