کد خبر: 981916
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
معاون رئیس قوه قضائیه:
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه از راه‌اندازی مجتمع تخصصی رسیدگی به جرائم مالیاتی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و سازمان امور مالیاتی کشور به منظور گسترش همکاری در تحقق عدالت مالیاتی و پیشگیری از فرار مالیاتی در کشور، سند همکاری مشترک امضا کردند. در این تفاهمنامه که با هدف ایجاد رویه واحد در پیشگیری منعقد شد، بر مقابله هوشمند با جرائم مالیاتی از طریق استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوه قضائیه و سازمان امور مالیاتی تأکید شده است.

محمدباقر الفت معاون اجتماعی قوه قضائیه در این نشست گفت: قوه‌قضائیه علاوه بر عدالت گستری از طریق صدور حکم، تکالیف متعددی دارد که درصدد احیای همه وظایف و تکالیف قانونی هستیم و این امر در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی شتاب بیشتری گرفته و وارد عملیات اجرایی شده‌ایم. وی افزود: همکاری با سازمان امور مالیاتی نیز در این راستاست و درخصوص اخذ مالیات وظیفه خود می‌دانیم که وارد میدان شویم. الفت با تأکید بر همکاری قضایی با سازمان امور مالیاتی کشور، از راه‌اندازی مجتمع تخصصی رسیدگی به جرائم مالیاتی در راستای یکی از مفاد تفاهمنامه در آینده نزدیک خبر داد و بر ضرورت آموزش قضات علاقه‌مند و توانمند در این حوزه اشاره کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار