کد خبر: 981591
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:باید ایجابی فکر کرد و دید که نظیری برای انقلاب نیست و هر جا ورود کرده با پیشرفت روبه رو شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مسئله انقلاب اسلامی سوالی است که باید به آن جواب داد.

وی با بیان اینکه برخی اوقات وقتی حرف از سوال می‌شود اذهان به سمت گره‌ها و مشکلات می‌رود، گفت: اگر بخواهیم از منش امامین انقلاب بهره ببریم، به پیشرفت می‌رسیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: باید ایجابی فکر کرد و دید که نظیری برای انقلاب نیست و هر جا ورود کرده با پیشرفت روبه رو شده است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: آسیب‌شناسی این است که ایجابی فکر کرد. 

شعبانی با اشاره بر اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب از تمدن اسلامی حرف می‌زنند یعنی نقشه راه آن را تعیین کرده‌اند، گفت: رهبری به قدری مسائل را با اهمیت می‌بینند که فرقی ندارد چه کسی بر مسند کار است و مهم عملکرد و تاثیرات مثبت در آن بخش است.

وی گفت: این همایش بسیار خوب، و بجا و هوشمندانه طراحی شده است و نشان می‌دهد جامعه جوان ما تشنه شنیدن حرف تازه هستند و اگر احساس کند که از پوسته و شعارزدگی رد شده است قطعا مثمرثمر خواهد بود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر