کد خبر: 980888
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد:
سرهنگ محمد حسین باباکلانی از دستگیری 2 نفر از لیدرها و هدایت کنندگان اصلی اغتشاشات آبان ماه شهر "نجف آباد" و "یزدانشهر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،  فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی در شهر "نجف آباد" و "یزدانشهر" کردند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی افزود: در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد 2 نفر از اغتشاشگران اقدام به ترغیب ،هدایت کردن و سازماندهی سایر افراد می کردند که دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد دیگر اغتشاشگران را برای آتش زدن و تخریب اماکن دولتی و خصوصی ترغیب و هدایت می کردند بیان داشت: متهمان پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی شناسایی و طی 2 عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، با اشاره به اینکه دستگیر شدگان تحویل مراجع قضائی شدند تاکید کرد: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه شهرستان "نجف آباد" و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار