کد خبر: 980312
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰
هیئت داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه هفته پژوهش، چهار عنوان مقاله را به عنوان آثار برگزیده بخش علمی این جشنواره معرفی کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: هیئت داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه هفته پژوهش، چهار عنوان مقاله را به عنوان آثار برگزیده بخش علمی این جشنواره معرفی کرد.
به گزارش «جوان»، مریم جلالی، دبیر بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با اعلام اینکه ۱۷۵ عنوان مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: از بین آثار ارسالی ۱۱۴ عنوان مقاله کیفیت بایسته را برای داوری داشت که پس از بررسی‌های لازم توسط هیئت داوران و ریزش اولیه ۵۵ مقاله به مرحله دوم راه یافت. وی افزود: از این تعداد ۹ عنوان مقاله برای انتشار در نشریه علمی تخصصی «پژوهش در ادبیات کودک و نوجوان» دانشگاه شهید بهشتی انتخاب و در نهایت چهار اثر به عنوان مقالات برتر معرفی شدند. بر اساس رأی داوران آرزو نجفیان و سارا رزقی با مقاله «تأثیر استفاده از اصول صرف طبیعی در کتاب‌های قصه کودک بر جذب مخاطب» به عنوان رتبه اول، فاطمه رنجبر با مقاله «واکاوی اشتراکات و تنوع مضامین، مؤلفه‌ها و شیوه‌های اجرایی در فرهنگ قصه‌گویی ایرانی و خارجی» به عنوان رتبه دوم، فاطمه فرزانه با مقاله «بررسی نقش مبلمان شهری در ترویج قصه‌گویی» و معصومه کریمی و زهرا زارعی با مقاله «قصه‌گویی دیجیتال رویکردی نوین برای آموزش شهروندان جهانی و تبادلات بین‌المللی» مشترکاً به عنوان رتبه سوم معرفی شدند. مریم جلالی دبیر علمی جشنواره، حسن ذوالفقاری، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مریم شریف‌نسب، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان هیئت داوران بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آثار این بخش را مورد بررسی و داوری قرار دادند. مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ الی ۳۰ آذرماه در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار