کد خبر: 979848
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم نسبت به بی‌تدبیری دولت در مدیریت افزایش قیمت بنزین انتقاد دارند و از آن‌ها می‌خواهند جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرند.
به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه نشان داد ایران عزیز جای تحرکات شرورانه امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نیست و ملت، اقتدار و عظمت خود را بار‌ها در نبرد نرم با دشمن نشان داده است.
وی با تجلیل از حضور مردم تهران و شهرستان‌ها در مقابله با فتنه جدید گفت: وقتی مردم از حق اعتراض خود به‌صورت مسالمت‌آمیز استفاده و حساب خود را از اشرار جدا کردند، فتنه فروکش کرد.

بادامچیان با بیان اینکه معلوم شد فتنه‌گران مشکلی با گرانی بنزین ندارند، گفت: آن‌ها به سمت قرآن‌سوزی و آتش زدن مساجد و مغازه‌های مردم و اخلال در نظم و ترافیک و حرکات خشونت‌آمیز رفتند و حافظان امنیت با فداکاری به سرعت نظم را به شهر‌ها برگرداندند و با دستگیری سران آشوب، فتنه خوابید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در پنج استان و صد‌ها شهر اصلاً تجمعی صورت نگرفت و تخریبی هم به وقوع نپیوست و بیانگر این نکته است که مسئله اعتراض به افزایش قیمت بنزین که اغلب مردم به آن معترض بودند، امری جداست و موضوع تخریب سازمان‌یافته از طرف گروهک منافقین و سلطنت طلب‌ها و اراذل و اوباش هم مسئله دیگری است و با تفکیک این دو موضوع، توطئه خطرناکی که می‌رفت با بی‌تدبیری برخی مسئولان برای کشور مشکل بزرگی پدید آورد، خنثی شد.

وی ورود حکیمانه رهبری در این فتنه را ستود و تأکید کرد: رهبری معظم انقلاب با سخنان روشنگرانه خود و مدیریت درست، بحران امریکا و دشمنان نظام را خنثی کرد و ظرف ۴۸ساعت این غائله خاتمه یافت.
بادامچیان در ادامه تأکید کرد: در قیـام و حضور مردم تهران در راهپیمـایی محکـومیت اقـدامات اشرار، مردم در تهران و سراسر کشور از این جمـاعت روسیاه اعلام برائت کردند. دشمن در یارگیری از مـردم شکـست خورده است و همین امر فتنه را خاموش کرد.

وی گفت: مردم نسبت به بی‌تدبیری دولت و وقت نشناسی مسئولان در مدیریت افزایش قیمت بنزین انتقاد دارند. از مسئولان می‌خواهند جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرد. دولت حداقل قیمت کالا‌ها و خدمات را در شرکت‌های دولتی و عمومی کنترل و از افزایش آن جلوگیری کند. همچنین در پرداخت یارانه‌های بنزین، بموقع عمل و کسانی که احیاناً به اشتباه یارانه آن‌ها قطع شده، اشتباهات را سریعاً اصلاح کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار