کد خبر: 979590
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
دولت گرانفروشی می‌کند
امام جمعه بناب گفت: اتخاذ برخی تصمیمات غیرکارشناسی و شتاب‌زده، قابل قبول نیست و این نمی‌شود که دولت نرخ اجناس خود را به‌طور غیرمعقول افزایش دهد و در کنار آن از مردم بخواهد گرانفروشی نکنند.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه این ملت عاشق سیدالشهدایی هستند که در روز عاشورا وی را تنها نگذاشتند و درس‌های مقاومت و مردانگی را به نسل‌های آتی انتقال دادند؛ اظهار داشت: این ملت 40 سال است به آن پیام‌هایی عمل می‌کنند که اصحاب سیدالشهدا (ع) به آنها عمل کردند و اوج عزت و شرف این ملت تمام آزادگان جهان را مات و مبهوت کرده است و تمام دنیا در برابر عظمت و مردانگی مردم ایران حیران و سرگردان هستند.

وی اذعان کرد: همین مردم غیور، صبور، نجیب و مطیع ولایت و رهبری بودند که در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز ثابت کردند که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و ثابت کردند که «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم.»

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه از حوادث اخیر اتفاق افتاده در کشور به عنوان یک درس عبرت برای مردم و مسوولان نام برد و تصریح کرد: باید طوری حرکت کنیم که از آب گل آلود ماهی شکار نکنند!

باقری‌بنابی خاطرنشان ساخت: عناصر خودفروخته و فریب خورده کم و بیش در کشور و در بین مردم هستند و منتظر فرصت انتقام‌گیری و ضربه زدن به نظام هستند. عناصر لجام گسیخته‌ای که در برخی شهرهای کشور اماکنی را به آتش کشیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اضافه کرد: اتخاذ برخی تصمیمات غیرکارشناسی و شتاب‌زده، قابل قبول نیست و این نمی‌شود که دولت نرخ اجناس خود را به‌طور غیرمعقول افزایش دهد و در کنار آن از مردم بخواهد گرانفروشی نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر