کد خبر: 978905
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
ژیمناستیک‌کار بسیجی کردستانی:
ورزشکار بسیجی کردستانی می‌گوید: برخورداری از روحیه بسیجی در میدان مسابقات ورزشی به ورزشکاران قوت قلب می‌دهد که بتوانند به قهرمانی دست یابند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

 وقتی از ورزش ژیمناستیک صحبت می‌کنیم ناخودآگاه  رشته‌های پایه و ورزش‌های مادر در ذهنمان تداعی می‌شود.

شروع رشته ژیمناستیک برای افرادی که می‌خواهند این رشته را شروع کنند و به گفته اکثر کارشناسان باید از سنین نونهالی و زمانی که ماهیچه‌های بدن فرد قابلیت انعطاف بیشتری دارد شروع شود.

با رشد و پرورش یک ورزشکار از سنین نو نهالی تا بزرگسالی باید راه‌ها و مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت تا بتوان به یک ورزشکار موفق و در نهایت به یک قهرمان ملی و بین المللی تبدیل شود.

البته باید از روحیه ی بسیجی و وطن‌پرستی ورزشکاران کشورمان غافل نشد که با تمام وجود و تلاش خود در میادین مختلف ورزشی حاضر می‌شوند تا بتوانند برای کشور و دیار خود افتخار آفرینی کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات مختلف به اهتزاز در بیاورند.

فردین عبدالقادری ورزشکار بسیجی 23 ساله کردستانی که از سن سه سالگی فعالیت خود در رشته ژیمناستیک را شروع کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته ژیمناستیک از رشته‌های مادر و تنوع حرکات ورزشی در آن زیاد است، خانواده‌ام از سنین نونهالی من را با این رشته آشنا کردند و با توجه به اینکه خودم نیز به این رشته علاقه نشان دادم در نتیجه توانستم پیشرفت کنم و تا به امروز آن را ادامه داده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: از سال 85 وارد اردوی تیم ملی ژیمناستیک کشور شدم و تا سال 93 در همه رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان برای تیم ملی بازی کردم و افتخار می‌کنم که به عنوان یک بسیجی توانستم برای کشورم افتخارآفرینی کنم و در جبهه ورزش موفقیت‌هایی را برای میهنم کسب نمایم.

عبدالقادری همچنین گفت: در سال 91 در اولین اردوی تیم ملی، به عنوان نفر اول به مسابقات کشور چین اعزام شدم و در سال 92 در مسابقات جوانان جهان که در کشور روسیه برگزار شد به عنوان یکی از دو نماینده ایران در این مسابقات حضور پیدا کردم که در سه وسیله فینالیست شدم و در نهایت مقام سوم تیمی مسابقات را کسب کردیم.

وی اذعان داشت: ضمن اینکه در سال‌های 94 و 95 به عنوان نماینده استان کردستان در لیگ برتر حضور داشتم، در طول عمر ورزش‌ام حدود 60 مقام استانی و کشوری و بین‌المللی را در رشته ژیمناستیک کسب کرده‌ام.

حضور در مسابقات با عنوان بسیج برایم افتخار است

این ژیمناستیک‌کار کردستانی تصریح کرد: تمام تلاشمان برای پیشرفت ورزش ژیمناستیک استان است اما نکته مهم اینکه ورزش استان با کمبود اسپانسر مواجه بوده و پیشرفت آن بخصوص رشته ژیمناستیک مستلزم برخورداری مسوولین ورزشی و ورزشکاران از روحیه‌ بسیجی است چرا که روحیه بسیجی، روحیه‌ای خاص و پیش‌برنده است.

عبدالقادری عنوان کرد: من به عنوان یک جوان بسیجی ایرانی و کسی که تمامی آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را با جان و دل قبول دارم، هنگام حضور در مسابقات بخصوص در میدان‌های بین‌المللی با روحیه‌ای مضاعف به عنوان یک جوان بسیجی ایرانی حاضر می‌شدم و با جان و دل از نام کشورم دفاع می‌کردم.

این ورزشکار بسیجی کردستانی ادامه داد: برخورداری از روحیه بسیجی در میدان مسابقات ورزشی به ورزشکاران قوت قلب می‌دهد که بتوانند به قهرمانی دست یابند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وی گفت: در حال حاضر هم در سالنی که بسیج ورزشکاران استان در اختیار بنده گذاشته، مشغول به کار مربیگری هستم و حدود 20 شاگرد دارم که برای کمک به آینده این رشته ورزشی در استان از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.

عبدالقادری در پایان اظهار داشت: با توجه به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود استان، آینده ورزش ژیمناستیک در کردستان بسیار روشن است اما به شرطی که مسوولین ورزشکاران را حمایت نموده و آنها را در راه پیشرفت و ترقی ورزشی کمک کنند و اینکه مربیان ورزش ژیمناستیک نیز بتوانند استعداد‌های بالقوه را در این ورزش به بالفعل تبدیل نمایند تا آینده ورزش استان با موفقیت‌های زیادی همراه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر