کد خبر: 978334
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اگر امروز به ظاهر بهائیت، این فرقه را حس نمی‌کنید به منزله عدم فعالیت آنها و یا عدم حضورشان نیست زیرا قسمت قابل توجه دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر از این فرقه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی  در همایش «بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» که به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مولفه فرهنگ یک ملت، حفظ هویت آن ملت است زیرا اگر توانستید هویت یک ملت را حفظ کنید، حتما توانسته‌اید فرهنگ آن ملت را حفظ کنید.

وی با بیان اینکه هویت ملت‌ها شکل می‌گیرد ولی اگر محافظت نشود همانند پدیده‌های زنده دیگر مورد آسیب قرار می‌گیرد، گفت: ضعف حافظه تاریخی یک ملت آسیب‌پذیر است و اگر قوی نباشد قطعا هویت ملت حفظ نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: به تعبیر رهبری بعد از گذشتن مدتی از یک قضیه جای جلاد و مظلوم و سیاه و سفید عوض می‌شود و این منجر به اثرگذاری روی هویت می‌شود.

وی تبلیغات اسلامی اگر رویکرد خود را زیست بوم قرار داده باید به هویت نیز توجه کند که این همایش از مصادیق آن است.

شعبانی خاطرنشان کرد: اگر امروز به ظاهر بهائیت، این فرقه شوم را حس نمی‌کنید به منزله عدم فعالیت آنها و یا عدم حضورشان نیست زیرا قسمت قابل توجه دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر از این فرقه بوده است.

وی توضیح داد: حمایت از سوی اجانب به این فرقه و فکر نحس با قدرت بیشتر ادامه دارد از این‌رو باید جبهه فرهنگی انقلاب باید به صورت مستدل آنها را نقد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر