کد خبر: 977993
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
یک نماینده مجلس:
سرویس سیاسی جوان‌ آنلاین: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه امریکایی‌ها همواره با یک تحلیل غلط درباره ایران مواجه هستند، گفت: هنوز نفهمیده‌اند که مردم ایران اگر از مسئول و موضوعی انتقاد دارند، این به معنای نفی حاکمیت نیست.
محسن کوهکن در گفتگو با میزان، درباره حمایت بی‌شرمانه اخیر امریکا از اشرار، گفت: امریکایی‌ها ۴۰سال است که درباره مردم ایران اشتباه فکر می‌کنند و راه را اشتباه می‌روند.
وی افزود: از کسی که راهی را اشتباه می‌رود، نباید انتظار داشت که اشتباه خود را تکرار نکند.
این نماینده مجلس با اشاره به تحلیل‌های غلط امریکا از ایران در ماجرای فتنه ۸۸ و تحریم‌های اعلامی، اظهار داشت: امریکایی‌ها همواره با یک تحلیل غلط درباره ایران مواجه هستند و این تحلیل غلط هم از عدم شناخت صحیح و درست از مردم ایران نشئت می‌گیرد.

وی بیان داشت: امریکایی‌ها هنوز نفهمیده‌اند که مردم ایران اگر از مسئول و موضوعی انتقاد دارند این به معنای نفی حاکمیت نیست.
کوهکن ادامه داد: آنچه مردم ایران را پای این نظام نگه داشته مباحث اقتصادی نبوده و مباحث اعتقادی و اسلامی است، لذا امریکایی‌ها ۴۰سال است که دچار این تحلیل غلط شده‌اند و هر بار هم آبروی‌شان با فضاحت بیشتری از دست می‌رود، با این حال ما آرزو می‌کنیم دشمن ما به عقل بیاید چراکه وقتی به عقل بیاید متوجه می‌شود که ایران مقتدر است و باید در مقابل ایران کوتاه بیاید. کوهکن تصریح کرد: شکی نداریم که بار دیگر آبروی امریکایی‌ها در این مسئله خواهد ریخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار