کد خبر: 977986
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: پیرو ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های مکرر قبلی به لحاظ شرایط فعلی متأثر از اصلاح قیمت بنزین و احتمال سوءاستفاده برخی عوامل سودجو در این برهه زمانی، مجدداً نسبت به ضرورت ثبت اطلاعات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در قالب سامانه جامع انبار‌ها و سامانه اعلام موجودی تأکید می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛ در راستای عمل به تکالیف قانونی منبعث از بند (ث) ماده (۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آیین‌نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون مذکور، ثبت مشخصات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا، مالک انبار و کالا، میزان و نوع کالای ورودی و خروجی به آن‌ها در قالب سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا الزامی است. بدیهی است عواقب برخورد قانونی با موارد مغایر احراز شده در بازرسی‌های مستمر عوامل بازرسی در سطح کشور متوجه صاحبان کالا و انبارداران خواهد بود. این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمامی واحد‌های اقتصادی ذی‌نفع الزامیست.
در پایان از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها یا اپلیکیشن آپ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار