کد خبر: 977606
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
رییس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اسلامشهر:
مریم عیوضی گفت :حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی به رشد اجتماعی و شخصیتی آنها کمک می کند .
ساسان حق شناس
مراسم افتتاح نگارخانه هنرشهرستان اسلامشهر با نمایش آثار نقاشی کودکان عضو انجمن هنرهای تجسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزارشد.

مریم عیوضی رییس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اسلامشهر درحاشیه افتتاح  این نمایشگاه، اظهار داشت:کودکان عضو انجمن با نظارت مربیان خود درطول یک دوره شش ماهه توانستند آثار خود رادر این نمایشگاه درمعرض دید عموم قرار دهند.

او در ادامه افزود:در راستای خلق این نقاشیها کودکان از همه نوع وسایل ازجمله،آبرنگ،گواش و مداد رنگی استفاده کردند و دربخش آموزش هم از ذهن فعال خود و الهام ازرویاهای کودکانه در بوجود آوردن آثار بهره بردند.

هدف از برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی کودکان را فراهم آوردن شرایط زندگی بهتر و تنفس در هوایی تازه عنوان نمودو ازاولیاء در خواست نمود کودکان خود را به مراکز فرهنگی بسپارندودرپربار نمودن فعالیت این مراکز کوشا باشند.

عیوضی حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی راکمک به رشد آنان برشمرد و در این راستا حتی بازی آنان با گِل راهم نوعی حرکت مثبت در جهت برطرف شدن مشکلات رفتاری دانست.

این نمایشگاه در هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر و میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع)با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،هنرمندان ،اصحاب رسانه، کودکان هنرمند وخانواده آنان درنگارخانه هنراداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزارشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر