کد خبر: 977294
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
استاندار آذربایجان‌شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار انجام تعهدات ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در خصوص حمایت‌های مالی از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و تقویت مرکز ماده 16 شد و گفت: راه‌اندازی این مرکز یکی از تدابیر مسوولان استان در راستای مبارزه با اعتیاد بوده است که عملکرد آن باید، تقویت شود.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، مرکز ماده 16 را افتخاری برای استان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این مرکز برای درمان و بازتوانی معتادان انجام شده و باید نتیجه اقدامات انجام شده به صورت مستمر ارائه شود.

وی افزود: لازم است، ارزیابی ویژه‌ای از عملکرد و خدمات ارائه شده در این مرکز صورت گیرد و وضعیت معتادان بهبود یافته پس از ترخیص از این مرکز از نظر بازگشت به چرخه اعتیاد بررسی شود.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی به سفر اخیر سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور به تبریز اشاره کرد و گفت: در این سفر نسبت به حمایت مالی از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و تقویت مرکز ماده 16 تعهداتی صورت گرفت که انتظار داریم، عملی شود.
 
وی، مبارزه با شیوع مصرف موادمخدر در جامعه را نیازمند همت جمعی دستگاه‌های مسوول و مردم دانست و یادآور شد: حساس کردن مردم نسبت به تبعات مصرف موادمخدر، یکی از ضرورت‌های فعلی است که انتظار داریم صدا، سیما و رسانه‌ها، توجه بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.
 
پورمحمدی، حفظ وضعیت موجود در هر سازمانی را بدترین نگرش نسبت به مدیریت دانست و خاطرنشان ساخت: رصد فرهنگی و اجتماعی اقدامات و فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، ضروری است و باید تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری تبریز نسبت به تامین هزینه‌های جاری مرکز ماده 16، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر