کد خبر: 976832
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۰
سرويس ايران جوان آنلاين: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۳۰۰ برنامه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در استان فارس و ۴۰ ویژه برنامه در شیراز برگزار می‌شود.
روح‌الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با بیان اینکه، سفیر کتاب از برنامه‌های مهم هفته کتاب و کتابخوانی است گفت: هدف از این اقدام تسهیل دسترسی به کتاب برای عشایر است.
وی افزود: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۳۰۰ برنامه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در استان فارس و ۴۰ ویژه برنامه در شیراز برگزار می‌شود. این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه زیارت قبور شهدا و جشن کتاب از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود، از اجرای برنامه‌های کتابخوانی ویژه زندانیان، پارکبانان و باغبانان، فرهیختگان، هنرمندان و دیگر گروه‌های جامعه خبر داد. به گفته منوچهری، اجرای همایش‌های خیران در شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات و خرمبید و آغاز عملیات اجرایی ساخت یا افتتاح کتابخانه در نقاط مختلف استان فارس، از دیگر برنامه‌های این هفته است. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: فعالیت‌های خوبی تحت عنوان آتش‌نشانان کتابخوان، روشندلان کتابخوان، سالمندان کتابخوان و کودکان کتابخوان انجام شد. این هفته هم با بودجه بیش از ۷۷میلیون تومانی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار