کد خبر: 974982
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
بنا به گفته یک مقام روس، مسکو آماده انجام ماموریت اقتصادی دائم در ونزوئلا است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: سرگئی استورچاک، معاون وزیر دارایی روسیه امروز پنج شنبه اعلام کرد مسکو به دنبال آن است که بتواند یک ماموریت اقتصادی دائم را به منظور بررسی وضعیت اقتصادی ونزوئلا در این کشور اجرا کند.

معاون وزیر دارایی روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد پس از ماموریت اقتصادی پیشین خود، گزارش‌های را در خصوص وضعیت اقتصادی این کشور ارائه شد و کارشناسان روسی هم اکنون در حال کار بر روی مستندات جدید هستند.
این مقام روس گفت همکاران ونزوئلایی ما درخواست مشاوره بیشتر می‌کنند. ممکن است پس از بررسی مستندات متخصصان روسی را به منظور انجام ماموریت دائم به ونزوئلا اعزام کنیم. تا بتوانیم شرایط اقتصادی آن‌ها را به طور عمیق تری بررسی کنیم.

از بهمن سال گذشته که «خوان گوایدو»، سردسته مخالفان ونزوئلا، با حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خواند، فشار‌ها بر نیکلاس مادورو از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است. پس از اجرای کودتایی نافرجام برای برکناری نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعمال تحریم‌های مختلف علیه کاراکاس و مسدود کردن تمام دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا، رسانه‌ها اکنون از طرح دولت ترامپ برای محاصره دریایی ونزوئلا خبر می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار