کد خبر: 974804
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۰ شرکت حمل و نقلی استان به علت انجام برخی تخلفات پلمب شد.

کاظم تیمورزاده، با بیان اینکه شرکت های متخلف پس از رفع موارد تخلف رفع پلمب می شوند، افزود: برای شرکت های متخلف در چند مرحله برای رفع تخلف یا تخلفات تذکر داده می شود و در صورت ادامه تخلف در مرحله چهارم یا پنجم با تشخیص کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقل این اداره کل شرکت پلمب می شود.

وی اظهار داشت: در این مدت کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقل این اداره کل به ۲۸۸ مورد تخلفات حمل و نقلی استان رسیدگی و احکام لازم را صادر کرده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال در قالب کمیسیون ماده ۱۱ به ۲۰۲ پرونده تخلفات رانندگان وسایط نقلیه سنگین و در کمیسیون ماده ۱۲ به تعداد ۸۶ مورد تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی شده است.

تیمورزاده، با بیان اینکه در این راستا به برخی از رانندگان و شرکت ها تذکر داده شد، ادامه داد: غیرفعال شدن کارت هوشمند برخی رانندگان متخلف و صدور جریمه برای برخی از شرکت های متخلف از جمله رای های صادر شده در این کمیسیون هاست.  

وی عمده تخلف رانندگان و شرکت های متخلف را تحویل ندادن به موقع بار به صاحب بار، استفاده از کارت هوشمند راننده دیگر، نبود تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در خودرو یا محل شرکت حمل و نقلی، پرداخت نشدن حق و حقوق رانندگان از سوی شرکت ها و شکایت رانندگان از شرکت ها اعلام کرد.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ۷۴۰ مورد شکایت های موارد مختلف مربوط به سامانه شهراه و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی بررسی و جواب لازم داده شده است.

تیمورزاده، ادامه داد: این فعالیت ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل استان و ارتقای کیفیت ارایه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر به مردم انجام شده است.

هم اکنون در آذربایجان شرقی ۲۸۳ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۳۲ هزار راننده وسایط نقلیه باری، تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر و ۶ هزار راننده وسایل نقلیه مسافری فعالیت می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر