کد خبر: 974675
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵
سرویس ایران جوان آنلاین: به منظور کاهش حوادث رانندگی پروژه‌های ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان لرستان آغاز و با سرعت در حال اجراست.
عارف امرایی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: شش‌ماهه نخست امسال اقدامات زیادی در راستای ارتقای ایمنی محور‌های استان به‌ویژه مسیر‌های منتهی به عتبات عالیات و حرمین شریفین انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خط‌کشی ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی، روکش آسفالت به طول ۶۲ کیلومتر، لکه‌گیری هندسی به طول ۷۰کیلومتر، نصب ۶۸۰ عدد نیوجرسی، ۵۰۰۰ متر گاردریل، ۴۸۰۰ عدد علائم ایمنی، ۱۹۰۰ عدد سرعت‌کاه و ۵۸۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای اشاره کرد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هشت کیلومتر روشنایی جدید در استان افزود: انعقاد قرارداد پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان از اقدامات قابل توجه این اداره‌کل در شش‌ماهه امسال به شمار می‌رود که این پروژه‌ها در حال حاضر با شتاب خوبی در محور‌های سراسر استان در حال اجرا هستند. معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آغاز بازسازی و ساخت ۱۴۰ دستگاه پل و ابنیه فنی تخریب شده از سیل فروردین ۹۸ به‌عنوان انقلاب پل‌سازی در استان تصریح کرد: کار بازسازی، تعمیر و ساخت پل‌های تخریب شده در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی با سرعت در حال انجام است و با بهره‌برداری از این تعداد پل و ابنیه فنی بخش بزرگی از عقب‌ماندگی‌های تاریخی در راه‌های استان جبران خواهد شد.
امرایی احداث ۱۰دستگاه پل بزرگ، بازگشایی راه ارتباطی ۸۷۰ روستای مسدود شده در اثر سیل فروردین ۹۸ و تعمیر و مرمت ۶۰۰ کیلومتر راه را به‌عنوان گوشه‌هایی از عملکرد راهداری لرستان در شش‌ماهه امسال برشمرد. وی افزود: با توجه به نیاز استان و در راستای بهبود خدمات راهداری، پنج باب راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان ساخته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار