کد خبر: 974612
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌ها باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند، افزود: تجربیات و اندوخته‌های کارکنان در ادارات بسیار ارزشمند است و این تجربیات باید مستندسازی شود.

حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات فرمانداری شبستر، با اشاره به برخی از نارسایی‌هایی ساختار اداری کشور، گفت: اگر به دنبال سلامت اداری هستیم باید این ساختار اصلاح شده و در تمامی سطوح، ضابطه به جای رابطه حاکم شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه، گفت: استانداری در حدود اختیارات و امکانات خود و در چارچوب قوانین موجود برای حل مشکلات تلاش می‌کند؛ اما حل برخی از مشکلات نیازمند مصوبات ملی یا تغییر قوانین و مقررات است که در این خصوص نیز باید پیگیری شود.

قاسم‌زاده همچنین با اشاره به راه‌اندازی سیستم ویدئوکنفرانس استانداری و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه، گفت: با افتتاح این سیستم، مشکل رفت‌وآمد همکارانی که گاهی در شرایط نامناسب جوی از نقاط دور و نزدیک به مرکز استان سفر می‌کردند مرتفع شده و امکان ارتباط همکاران با یکدیگر در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه فراهم شده است.

فرماندار شبستر، بخشداران تسوج و صوفیان و تعدادی از کارکنان فرمانداری نیز در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین از بخش‌های مختلف فرمانداری شبستر و بخشداری‌های صوفیان و تسوج بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیران کل اداری و مالی، نوسازی و تحول اداری، حراست و مدیر فناوری اطلاعات استانداری نیز معاون استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر