کد خبر: 974464
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد:
هجدهمین کرسی تلاوت قرآن اسلامشهر یادواره شهید مدافع حرم محمود شفیعی با حضور فرماندار امام جمعه اسلامشهرو جمعی از مسئولین استانی در مسجد امام حسین(ع) این شهربرگزار شد.
محمدرضا عباسی

هجدهمین کرسی تلاوت قرآن اسلامشهر یادواره شهید مدافع حرم محمود شفیعی با حضور فرماندار شهرستان و حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.


در این مراسم معنوی که با هماهنگی ستاد توسعه فرهنگ قرآنی،ایثار و شهادت شهرستان اسلامشهروگرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محمود شفیعی ، با اجرای حمید رحیمی قاری بین المللی و مدیر دارالقرآنهای دادگستریهای غرب استان تهران ،سینا نیاکان قاری نوجوان شهرستان اسلامشهر به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و سپس علی خشنود قاری مبتهل خوان کشوری برنامه خود را اجرا نمود.

در ادامه این محفل نورانی ،سید محمد جواد حسینی قاری ممتاز جمهوری اسلامی و جهان اسلام از مشهد الرضا (ع) با استقرار  در جایگاه قرائت ، به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهرهم در سخنانی از استمرار کرسی های تلاوت با یاد و خاطره  شهدای شهرستان خبر داد و افزود: فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه این شهرستان در عرصه فعالیت های قرآنی در سطح استان تهران پیشرو و پیشگام است گفت: اسلامشهر بواسطه حافظان پرشمار و قاریان ممتاز قرآن کریم، به دیار حافظان قرآن شناخته می شود که برای همه ما افتخارآمیز است.
مرسلپور با اشاره به برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم با یاد و نام یکی از شهدای گرانقدر شهرستان خاطر نشان کرد: با همت و تلاش مجریان این جلسات و مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران ،آخرین جلسه کرسی های تلاوت قرآن کریم در سال جاری در سطح ملی در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر