کد خبر: 973589
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
قانون و شهر فروشی در تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۳۰۰ نفر نیروی جدید به شهرداری تبریز وارد شده‌اند که ورود این افراد کاملا غیرقانونی بوده و بدون تشریفات قانونی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۳۰۰ نفر نیروی جدید به شهرداری تبریز وارد شده‌اند که ورود این افراد کاملا غیرقانونی بوده و بدون تشریفات قانونی انجام شده است.

فرج محمدقلیزاده  در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر تبریز اظهار داشت: اولین موضوع مربوط به تاسیس کمیسیون‌هایی با عنوان توافقات در گذشته و امروز با عناوینی همچون جلسات مدیران و با اسامی مختلف دیگری در حال فعالیت هستند.

وی افزود: این کمیته‌ها رسالتی جز قانون فروشی، شهر فروشی و آسایش فروشی شهروندان ندارند و متعجبم که در این زمینه چرا هیچ فعالیت مناسبی برای رفع مشکلات نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در این زمینه بارها از طرف مسوولان مرتبط از نهادهای مختلف نامه‌هایی مبنی بر غیرقانونی بودن این کمیته ارسال شده اما شهرداری با اسامی دیگری در این زمینه فعالیت خود را ادامه داده است.

قلیزاده یادآور شد: انتظار و درخواست این است که سریعا جلوی فعالیت این کمیته‌ها گرفته شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: پیرو تذکرات به شهردار تبریز تنها پاسخ این بوده است که این کمیته تخصصی غیرقانونی نیست.

قلیزاده ضمن اشاره به تصمیمات غیرتخصصی اخذ شده از سوی این  کمیته‌های تخصصی تاکید کرد: عنایت ویژه این کمیسیون به برخی از مالکان قابل تامل است.
 

سازمان‌های شهرداری به حال خود رها شده‌اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مورد بعدی سازمان‌های شهرداری است که به حال خود رها شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: یکی از اقدامات شهرداری این است که ترک تشریفات در شهرداری صورت نمی‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اما موضوع اساسی دیگر سازمان‌هایی است که بدون هیات مدیره و اساسنامه رها شده است.

قلیزاده خاطرنشان ساخت: برخی اموال توسط مناطق به این سازمان‌ها داده شده و این سازمان‌ها نیز بدون ترک تشریفات اقدام به واگذاری این اموال کرده که این موضوع غیرقانونی است.
 

استخدام نیروها به صورت فامیلی در سازمان‌ها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: استخدام نیروها در این سازمان‌ها به صورت فامیلی بسیار زیاد است به‌طوریکه طی دو سال گذشته بر اساس مستندات 300 نفر نیروی جدید به شهرداری تبریز وارد شده‌اند که ورود این افراد کاملا غیرقانونی بوده و بدون تشریفات قانونی انجام شده است.

وی ضمن اشاره به ورود قانونی نیروهای آتش‌نشانی ابراز کرد: امیدوارم با همراهی شهروندان بتوانیم به احقاق حقوق کسانی که حق آنها در این رابطه ضایع شده است، دست بیابیم.

قلیزاده با بیان اینکه برخی از افراد در این سازمان‌ها حقوق‌هایی غیرقانونی دریافت می‌کنند، گفت: حقوق برخی از افراد استخدام شده در این سازمان‌ها بسیار بالا و قابل تامل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر