کد خبر: 973163
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: جوانان خوب و با انگیزه‌ای در لیگ حضور دارند که قصد اثبات توانایی در برابر قهرمانان و عنوان‌داران جهان را دارند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حسن یزدانی که برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم «تا ثبت جهانی توس» قرارداد امضا کرده و این روز‌ها در تمرینات این تیم در مشهد حاضر است، گفت: بعد از مسابقات جهانی چند روزی استراحت کردم و سپس با توجه به قراردادی که با تیم «تا ثبت جهانی توس» امضا کردم، به مشهد آمدم. تمرینات خودم را برای حضور در هفته اول لیگ برتر پیگیری می‌کنم. شرایط تیم ما خوب است و با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه در لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

وی افزود: من حدود ۵ سال بود که در لیگ کشتی نمی‌گرفتم. قبلا فقط با تیم‌های کفایتی مشهد و گاز مازندران در لیگ حاضر بودم. به هر حال با توجه به اینکه معمولا چیزی عاید کشتی‌گیران ملی‌پوش نمی‌شود، حضور در لیگ می‌تواند مرهمی بر زخم‌های آن‌ها باشد و کم و کاستی‌ها را کمتر کند. به همین خاطر من هم از حضور در لیگ استقبال کردم و بعد از پیشنهادی که از مشهد به من رسید، با این تیم قرارداد بستم.

مرد طلایی المپیک ۲۰۱۶ ریو ادامه داد: امیدوارم تماشاگران و علاقه‌مندان به کشتی هم استقبال خوبی از لیگ داشته باشند تا در سال‌های بعد شاهد پیشرفت این رقابت‌ها باشیم. یادم می‌آید در سال‌های دور مردم استقبال خیلی خوبی از مسابقات لیگ می‌کردند. امیدوارم بازهم شاهد تکرار آن روز‌ها باشیم تا هم کشتی گیران از لیگ نفع ببرند و هم باشگاه‌ها و لیگ جان بگیرند. برای کشتی گیران ملی پوش که بیشتر بحث مالی مطرح است. امیدوارم روند خوبی که لیگ ایران پیش گرفته ادامه دار باشد و کشتی سروسامان بگیرد.

وی در خصوص حضور جبرئیل حسن اف در لیگ ایران گفت: این آزادکار آذربایجانی هم مدتی است به تمرینات تیم ما اضافه شده و با انگیزه تمرین می‌کند. او یک کشتی گیر مسلمان و بااخلاق است. حسن اف در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان مدال نقره گرفت و کشتی گیر باکیفیتی به حساب می‌آید.

یزدانی خاطر نشان کرد: امیدوارم با تدابیری که اندیشیده شده، بتوانیم تا فینال پیش برویم، چون این موضوع، هدف اصلی ماست. البته کمی دیرتر از سایر تیم‌ها شروع به یارگیری کردیم و همین باعث شد اکثر کشتی گیران مطرح به تیم‌های دیگر بروند. با این حال با کمک مردم و مسئولان می‌توانیم فینالیست شویم.

قهرمان کشتی جهان در پایان گفت: من با توجه به در پیش بودن المپیک و خطر آسیب دیدگی شاید نتوانم در همه کشتی‌ها روی تشک بروم. البته با صلاحدید کادرفنی در برخی مسابقات لیگ به روی تشک می‌روم و کشتی می‌گیرم. به هر حال جوانان خوبی در لیگ حضور دارند و این انگیزه در آن‌ها هست که جلوی قهرمانان و عنوان داران جهان بدرخشند و به چشم بیایند. به همین خاطر کار ما هم سخت خواهد بود. امیدوارم در نهایت تمام این اتفاقات باعث پیشرفت کشتی ایران شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار